11 Temmuz 2011 Pazartesi

Farewell Pt.2!

Ali Sami Yen’e veda sonrası ne yazılabilirdi ki? Birkaç saat önce bünyeye zerk edilen Coverdale’spor’un eşsiz sesi / performansı + eskiler ağırlıklı Metal Tanrılarının seyrettiğim ikinci ayinlerinin üzerine? Baştan söyleyeyim ki bu filmin sonu çok hazin, sıraların üzerine çıkan çocukları peşi sıra gördüğünüzde anıra anıra ağladığınız Ölü Ozanlar Derneği misali hazin hem de! O yüzden kaldırmayacak bünyeler peşinen yazıyı okumadan sittirip gitsinler bir zahmet…

Hani son yıllarda organizatörlere helal çekip duruyoruz ya; Metallica, Dream Theater artık sayısını unuttuğumuz kadar çok geldiler ya; Big Four’u , Manowar’ı, Accept’i aynı konserde gördü bu gözler ya; Judas ikiledi, Purple, Beyaz Yılan falan da oyle, Demir Bakire en sonunda bizi de yakalayıp yuttu ya, hatta 2013’e AC/DC müjdesi de verildi ya, Ulan ne kaldı gelmeyen, aha Motorhead’de kola kutusundan çıkacak ya, Ozzy’de eşşşekoğlueşşek değilse gelir ya… Hayır bir daha soruyorum, babalardan kim kaldı geriye? Sayın 5 grup daha sayabilirseniz…

Peki bu gruplardan 10 yıl sonra kaçı çalmaya devam edebilecek? Hadi KK Dawning’in yerine koydun 30’luk elemanı, Halford gidince ne yapacaksın? Dio gitti, yerine kimi koyabildin? Hem Dio’dan hem de Black Sabbath’dan olduğuna yanmayacak mısın?

Sakın yeni gruplar geliyo falan deme a.ına korum! O ne idüğü belirsiz melez müziklerini hepsi alıp a.alarının a.ının ortasına gömsünler. Arada geleneksel metal yapmaya çalışan birkaç garibandan zaten haberimiz bile olmayacak o orospu evlatları yüzünden. Sonuca gel uzatma pic derseniz aha sonuç: Metalin ölmesine şurada birkaç yıl kaldı, olur da babalar kendilerine biraz iyi bakıp hayatları boyunca esirgedikleri şevkatten bir nebze zerk edebilirlerse belki bir 10 yıl daha, ama sonra? Birbir giden sevgililerin ardından hep biz olacağız el sallayan:-( Aha bu da elveda Part2!

1 yorum:

Anonim dedi ki...

Makaleler verdiğiniz değerli bilgiler gibi. Blogunuza imi ve düzenli olarak tekrar kontrol edin. Ben, ben burada pek çok yeni şeyler öğreneceksiniz çok eminim! Sonraki için iyi şanslar!