21 Kasım 2009 Cumartesi

Zaman Tüneli - W.A.S.P.




Zaman tüneli dedim ama, Blackie abi gayet 2009 yılındaydı. Tabi bunu yermek için söylemiyorum, adam 1956 doğumlu, babamdan 2 yaş küçük. "Blackie babaağğğ" diye bağıran bi herifi pek yadırgamadım o yüzden. Harikaydı sesi, konser anında öyle gelir evet ama, onu da hesaba katarak söylüyorum çok iyiydi. Ve acayip enerjikti. Önceki hafta gittiğim Metallica Tribute grubundaki ses sistemi rezaleti yüzünden(sol kulağım gitmişti) biraz heves yoktu ancak tam tersi oldu, çivi çiviyi söktü diyebilirim. Zaten sahneye girdiklerinde, birden bire o zaman tüneline girdiğimi hissettim. Böyle bir konsere de gitmiş bulunarak bu konuda ölsem de gam yemem artık, keşke giderken saçımı kabartıp deri pantalon giyseydim dedim bir an.

The Crimson Idol'dan arka arkaya 3 parça çaldılar(Arena of Pleasure,Chainsaw Charlie(kısa sürede efsane oldu benim için),The Idol). Konserin en güzel kısmı benim için orasıydı. Onun dışında L.O.V.E. Machine, I Wanna Be Somebody, Wild Child, Blind in Texas, Hellion gibi hit parçalar(benim için) çaldılar.

Burada çok güzel profosyonel çekim fotoğraflar var; www.curan.net/WASP/

3 yorum:

Blood RED dedi ki...

Majesty selam,

Yogunluktan yazamadim Wasp yazimi. Yalniz etiket olarak, glam degil bence sapina kadar Heavy Metal'i hakediyor Wasp diyor ve yazımın girişini alta kopyalıyorum:)

Blackie’nin makyajından ötürü gruba glam diyenler çıksa da Wasp geleneksel metalden ödün vermedi bence. (Sonradan makyajsız kilo almış Elvis Presleyvari suratını görünce iyiki yıllarca makyaj yapmış dedim:)) Bir de Wasp’ın Los Angeles çıkışlı olması, bu şehirden aynı dönem çıkan Mötley Crüe, Ratt ve Quiet Riot’un genelde glam olarak tanınmaları, Wasp’e bu haksız sıfatın yakıştırılmasına yol açmıştır. Motley'den bir elemanla birliktelerdi zaten ilk zamanlar...

Wasp malum ABD’de beyaz anglo sakson protestan’ın kısaltması olarak kullanılır. Ancak ırkçılık suçlamalarına karşın Blackie isimlerinin We Are Sexual Perverts’ın kısaltması olduğunu söyler hep, yani “Biz Seks Manyağıyız”:) Aynı adlı album kapağında bu lafın yer alması dışında konserlerde de defalarca tekrarlanmıştır bu slogan. Love Machine ve Fuck Like A Beast gibi şarkı isimleri ve sahne şovları da bu durumu doğruluyor...

Majesty dedi ki...

Bence de diğer glam gruplarıyla alakaları yok aslında. Sebastian Bach bir Wasp iki bu konuda. Taş gibi heavy metal. Ama konserin havasından falan öyle coşup heavy metal de koymayı unutmuşum :)

Great White dedi ki...

Son albümleri Babylon son derece başarılıydı..

Özellikle Godless Run ve Crazy müthiş parçalar..

Gerçi Crazy, Last Command albünüün açılış parçası Wild Child' ın bir nevi kopyası gibi ama gene de harika..

Bu arada WASP' in glam ile pek bir alakası yok doğrusu. İlla da bir isim koymak gerekirse Pure Metal demek daha doğru olur sanırım:)