6 Kasım 2009 Cuma

Jon Oliva's Pain'den Yeni Albüm




Savatage, efsane grup. Jon Oliva, efsane müzisyen, efsane ses, efsane kişi, benim için. Bu yaz Jon Oliva's Pain ülkemize gelmişti ben de İstanbul'daki konsere koşa koşa gitmiştim. Savatage ile en ufak bir ilgi alakası olan ve konsere gelmeyen kişilere söyleyebilirim ki çok şey kaçırdınız. Konserden sonra şurada yazmıştım zaten.

Jon Oliva's Pain'i ise pek dinlemedim, Oliva'nın oradaki şarkılarını da çok bilmiyorum sınırlıdır. Bu büyük havuzda hala kenarda bekleyen gruplardan içine tam girmediğim, giremediğim. Yeni albüm çıkartıyorlarmış, 19 Şubat 2010 çıkış tarihi. Vee daha da güzeli Mart-Nisan civarı bir Avrupa turnesi düşünülüyormuş. Umarım yine buraya uğrarlar -ki eğer süper rol yapma yetenekleri yoksa gelmek isteyeceklerini düşünüyorum-. Ve son haber de grubun bir konser DVD'si çıkartacağı. Jon Oliva's Pain'in 4 albümünden parçalar ve ve ve Satavage klasiklerinden oluşacak DVD.

1 yorum:

Great White dedi ki...

Oliva' nın Maniacal Renderings ve Global Warning albümlerini dinledim ama Maniacal albümünü hala keyifle dinlerim..

Özellikle Timeless Flight adlı parçayıysa şiddetle öneririm. Tam bir Savatage klasiği adeta..