10 Aralık 2009 Perşembe

2010 Konserleri

Akşam eve geldim, biraz oyun oynayayım diye oturdum bilgisayarın başına. Arkadaşın iletisi gözüme çarptı, iki tane link vermişti.

İlki http://www.metallica.com/index.asp?item=602811

Yaz geldi, normaldir Avrupa'daki festivallere başlarlar dedim. Sonra sonisphere festivalinin sitesine girdim;

http://www.sonispherefestivals.com/

25 27 Haziran İstanbul yazıyordu hala yazıyor. Neyseki festivalin ne olduğunu bildiğimden sazanlık yapmadım hemen, gezici bir festival Sonisphere. Ama her grup bütün konserlere de gitmiyor, belli olmuyor. Resmi açıklama olmadan sevinmemek lazım, her ne kadar ekşisözlük gibi ortamlarda yer yerinden oynadıysa bile. Sonra akşam 7 gibi Iron Maiden da festivale katılacak haberi geldi işte o zaman kalbim atmaya başladı. Polonya ve İngiltere'deki konseri de insanı heyecanlandırmıyor değil! Polonya : Metallica, Slayer, Anthrax, Mastodon. İngiltere : Iron Maiden, Rammstein, Mötley Crüe, Alice Cooper, Slayer, Anthrax, Iggy & The Stooges, The Cult.

Metallica da gelmese bile, Sonisphere büyük bir festival ve illaki 2-3 tane müthiş isim gelir diye düşünüyorum. İstanbul'a geleceğini asla düşünmediğim bir festivaldi bu fakat linkten de öğrendiğimiz üzere bu tarafta birçok ülkeye geliyorlar, görülen o ki, hedefleri büyük bu festivali yapanların ve dünyanın en büyüğü olmak için gayretliler.

Gece yatmaya hazırlanırken de bu sefer resmi bir haber geldi, yine bir İstanbul konseri haberi.

http://www.ericclapton.com/live/eric-clapton-live-06132010

Eric Clapton - 13 Haziran 2010, İstanbul.

Uni-Rock da bazı grupları açıklanmıştı, sağlam bir metal festivali olacak gibi duruyor şimdiden. Açıklanan gruplar; Obituary, Overkill, Heaven Shall Burn, Grave Digger.

EKLEME1: Bugün iki festivalin daha listesi belli oldu, Iron Maiden İsveç ve Finlandiya'da da konser verecek. Kendi sitelerinden linkine tıklayarak bakabilirsiniz.

2 yorum:

roland deschain of gilead dedi ki...

galiba metallica doğu avrupa iron maiden da batı avrupayı geziyor ayrıca ülkede kaliteli bir grupta tancı oluyo polonyaya rammstein finlandiya ay HIM gibi..

anthrax ve slayer ise default alt gruplar...
TR ye sadece bu ikisi gelse yeter zate.ben buyuk ihtimalle 1-2 gün önce sofya da ki festivali seyredicem....

Majesty dedi ki...

Evet ben de şirketteki yoğunluktan değiştiremedim yazıyı. Umarım Iron Maiden gelir. En az 2-3 tane dehşet grup izleyeceğimiz kesin. Balkanlara headliner diye Rammstein kakalamazlarsa tabi. :)