9 Şubat 2010 Salı

Lamb of God Geliyor




17 Mayıs 2010 tarihinde Maçka Küçükçiftlik'te konser verecekler. Unirock organizasyonu yapıyor konseri ana sponsor ise Tuborg. Unirock yavaş yavaş önemli işlere imza atmaya başlıyor. Umarım bu ivmeyi devam ettirirler ve bir kaç sene sonra tamamen yerli ve güzel bir festival geleneğimiz olur. Çok dinlemesem de, bir metalcore grubunun tek başına konsere gelmesi ilerisi için umutlandırdı beni. Kişisel tercihim Machine Head (ah ah) ve hatta Trivium'un gelmesinden yanaydı bu kesimden olası bir konserde fakat onlar da daha sonra olur umarım.

Lamb of God genel olarak metalcore diye geçmesine rağmen içinde death ve thrash da barındırıyor. Benim daha önceki denemelerimdeki tek sıkıntım vokalleriydi, ki hala öyle. Brutal de değil, epey ilginç bir vokal tarzı var bana göre.

Hayvani bir metal konseri istiyorum diyenler için gayet nokta atışı olur bu konser. Ben konsere gidersem arkalardan, kenarlardan falan izlemeyi düşünüyorum ama. Son şarkıda yapılan geleneksel ölüm duvarı etkinliğine katılmaya pek niyetim yok, konsere gideceklere de uyarı olsun, aman fiziğinize güvenmiyorsanız dikkat edin Black Label şarkısı başladığında.

Bilet fiyatları 60 ve 100 lira. Biletix'ten alırsanız hizmet bedeli ile 67 ve 100 lira oluyor. Hizmet bedelsiz biletlerin satıldığı yerlerden Dorock, Hammer ve Kirke'yi biliyorum, başka yerlerde de vardır, resmi bir yazıda göremedim henüz.

1 yorum:

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

gereksiz bir konser.lambalar yanıyor bazıları için . ben gitmem bu tarz gruplardan nefret ediyorum. metalcore ,numetal bu ve benzeri gruplar sikko geliyor bana.