15 Ağustos 2008 Cuma

Rahat edesin gittiğin diyarlarda: Yavuz Çetin!


Yıllardır gerek cover grubu Blue Blues Band’deki performansı, gerekse başta MFO olmak üzere bir sürü iyi müzisyene eşlik etmesi, Onu piyasanın en bilinen heavy blues gitar virtüözlerinden yapmıştı. Ben de MFO arkasındaki cool performansına nail olmuştum.

Çok iyi bir gitarist olmanın ötesinde onurlu bir insandı... Pek yapılmayanı yaptı. 77model arabasını Boğaz Köprüsü’nün Ortaköy’e yakın tarafına park ettikten sonra bedenini Boğazın sularına bırakarak uyum sağlayamadığını düşündüğü materyalist dünyayı terk eyledi. Hemen öncesinde veda şiirini zaten yazmıştı…

Bana öğretilen herşey
Bana önerilen herşey
Bana dayatılan yaşantı
İşe yaramaz bir çöplük
Yarattığınız sistemler
Kullandığınız yöntemler
Yaşamak istemem artık aranızda
Belki de terslik bende
Yapamadım bu düzende
Kaçacak delik arar oldum
Sürüngenler şehrinde
Eğitilmiş köpekler
Doymak bilmez maymunlar
Yaşamak istemem artık aranızda
Benden bir ruhsuz yaratmayı nasıl başardınız
Benden bir hissiz yaratmayı nasıl başardınız
Benden bir uyumsuz yaratmayı nasıl başardınız
Benden sizden biri yaratmayı nasıl başardınız
Yaşamak istemem artık aranızda "

Yazmakla yetinmedi, bu şiiri besteledi de. Ve bu şarkının yer aldığı ikinci albümü Satılık’ın piyasaya çıkışını göremeden yitti, gitti… 7 sene olmuş kaybedeli, tam 7:-((

Hiç yorum yok: