6 Ağustos 2009 Perşembe

Megadeth'in Yeni Albümü

Albümün adı Endgame, kapak yukarıdaki. Yeni şarkılardan bir tanesi olan Headcrusher yayınlanmıştı ve konserlerde canlı çalındı. Bir önceki albüm United Abominations'u bekleyip çıktığında orjinal alıp dinlemiştim, fakat ufak bir hayal kırıklığı yaşamıştım. Bir iki hafta sonra da bıraktım, hala duruyor kenarda, dinlemişliğim yok. Özellikle Washington is Next şarkısındaki bilindik Maiden melodisi çok şaşırtmıştı beni.

O yüzden yeni albüme mesafeli yaklaşıyorum, bir beklenti içinde değilim. Özellikle Dave Mustaine'in Rust in Peace gazlarını duydukça. Pek öyle olmuyor çünkü. Yine Dave'in dediğine göre de Lord of the Rings(Yüzüklerin Efendisi) temalı bir şarkı olacakmış albümde. Şarkı listesi şöyle;

1 Dialectic Chaos
2 This Day We Fight!
3 44 Minutes
4 1,320'
5 Bite The Hand That Feeds
6 Bodies Left Behind
7 Endgame
8 The Hardest Part Of Letting Go... Sealed With A Kiss
9 Headcrusher
10 How The Story Ends
11 The Right To Go Insane

Ekim ayında ise Avustralya'da 6 tane konser verecekmiş Megadeth, Slayer ile birlikte. Resmi sitede yazıyor.

Hiç yorum yok: