18 Haziran 2008 Çarşamba

Döv Hepsini Lemmy!


Lisedeyken bir amigası olan bir arkadaşımın evinde oynamıştım. Motörhead'in bilgisayar oyunu. Oyunun kahramanı tabi ki Lemmy'di. Elinde gitarla kendisine saldıran Asidçilere girişip puan toplardınız. Bölüm sonlarında grubun diğer elemanlarını kurtarmaya çalışırdınız. Bölüm aralarında puan toplamak için bar sıralarından barmenin kaydırarak yolladığı biraları yakalayıp içmeye çalışırdınız. Lemmy'nin gücü artınca gitarı çalar ertaftakki asidçilerin hepsini bir anda öldürürdü. O zamanın teknolojisiyle grafiklerin hastası olmuştum. Aynı Lemmy diye düşünmüştüm.

Amigam olmadığı için uzun süre
Commodore versiyonunu bulabilmek için bütün bilgisayarcılardaki Motörhead isimli oyunları almıştım. Hepside aynı araba yarışı oyunu çıkmıştı. Bir daha hiç bulup oynayamadım.Ama asidçilere karşı Lemmy... Harika bir fikirdi....

Hiç yorum yok: