25 Temmuz 2008 Cuma

Nice yıllara blog:-)


Birinci doğum günümüz kutlu olsun mu, olsun:)))))))

3 yorum:

Flying Dutchman dedi ki...

Üzülüyorum sık okuyamıyorum, bu aralar kendi bloguma az zaman ayırıyorum, ben uzun yazarken pek belli olmuyor ama burada emek verilmiş uzun yazılara şöyle bir bakıp geçmek de istemiyorum. Açıkçası bu bloga biraz mahçup durumdayım. Bir gün oturup 1 saati tüm blogu okumaya ayıracağım, spor bloglarından daha önemli çünkü benim için, tarihi de belirledim 23 ağustos, evde tekim 2 hafta,:))) kendimi kültürel dağarcığı geliştirmeye vereceğim

Nice yıllara tekrar, az olsun, tek tük olsun ama olsun bu blog ve bu yazılar...

Adsız dedi ki...

metallica bekliyoruz :)

Blood RED dedi ki...

Sevgili Dutchman ve Kemal, forumumuzun sadık okuyucuları sagolun. Aslında biz bu bloga Ezeqiel'le karar verdigimizde okunur mu diye pek düşünmedik. Turkiye'de metal yazmak
ustelik de ağırlıklı olarak 80'leri yazmak çoğuna pek cazip değil. Bizim de nihai hedefimiz başka zaten. Ama karınca kararınca yazmaya devam... Okuyucumuz da az olsun öz olsun:-))))